Alternate Text

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ



H OnLine Data, έχοντας ως στόχο την απρόσκοπτη λειτουργία του λογισμικού της, παρέχει στους πελάτες της διαρκείς υπηρεσίες Υποστήριξης, μέσα από την αξιοποίηση εξειδικευμένου και έμπειρου προσωπικού καθώς και προηγμένων τεχνολογικών εργαλείων.

Ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη, διακρίνουμε τις παρακάτω υπηρεσίες:

  • Help Desk

    Τεχνική υποστήριξη μέσω τηλεφώνου, e-mail ή remote-online (απομακρυσμένη σύνδεση με τον Η/Υ του πελάτη κατόπιν έγκρισής του). Περιλαμβάνει τεχνική επίλυση προβλημάτων, αναβάθμιση των εφαρμογών με νέες εκδόσεις (versions), συμβουλευτικές υπηρεσίες καθώς και καθοδήγηση ως προς την παραμετροποίηση και τη σωστή  χρήση του λογισμικού.

  • Onsite Support

    Παρουσία εξειδικευμένου συμβούλου στις εγκαταστάσεις του πελάτη, με στόχο την επίλυση σύνθετων θεμάτων, την καταγραφή περίπλοκων απαιτήσεων και το συντονισμό της λειτουργίας των εγκατεστημένων εφαρμογών.

  • On-demand Support

    Υπηρεσίες τροποποίησης εφαρμογών (customization) κατόπιν ειδικής αίτησης του πελάτη, όπως προσθήκη νέων λειτουργιών ή διαδικασιών, αλλαγή ή δημιουργία νέων εντύπων (reports) κλπ.

  • After Sales Support

    Μετά την πώληση, εξειδικευμένο στέλεχος του τμήματος των Πωλήσεων επικοινωνεί με τον πελάτη, ώστε να διαπιστωθεί η ορθή λειτουργία των εφαρμογών σύμφωνα με τις ανάγκες και προσδοκίες του.