UniMail – Unified Messaging

Unified messaging είναι η ενσωμάτωση των διαφόρων ειδών μηνυμάτων, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, κείμενο, τηλεφωνικές κλήσεις, σε μία πλατφόρμα. Το ενοποιημένο λογισμικό ανταλλαγής μηνυμάτων χρησιμοποιεί συνήθως διασυνδέσεις προγραμματισμού εφαρμογών (API) για την εισαγωγή δυνατοτήτων ανταλλαγής μηνυμάτων  και διευκολύνει την επικοινωνία με τα μέλη και τους πελάτες της ομάδας καθ’ όλη τη διάρκεια της καθημερινής σας ζωής. Το γεγονός είναι  ότι η ενοποιημένη ανταλλαγή μηνυμάτων φέρνει όλες τις υπηρεσίες επικοινωνίας σας σε ένα παράθυρο παρέχοντας επίσης ενοποιημένη λειτουργικότητα αναζήτησης, η οποία μπορεί να είναι πολύ χρήσιμη όταν πρόκειται για την αναφορά προηγούμενων συμβάντων και αναθέσεων. Έτσι, για παράδειγμα, αν η σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας «χάθηκε», μπορείτε απλά να πληκτρολογήσετε “ολοκλήρωση παραγγελίας” στη γραμμή αναζήτησης και να δείτε τα σχετικά μηνύματα από την ομάδα ανάπτυξης, τους πελάτες, τις πωλήσεις και όλα τα άλλα τμήματα. Το UniMail είναι ένα μόνο σημείο στις εταιρικές επικοινωνίες. Αποθηκεύει μηνύματα μόνο μία φορά και διανέμει πληροφορίες σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη. Χρησιμοποιεί πολλαπλά εργαλεία επικοινωνίας στις καθημερινές λειτουργίες αναδεικνύοντας ότι η ενοποιημένη επικοινωνία είναι ένα ισχυρό εργαλείο.   Η απαλλαγή  των εργαζομένων από τον κόπο της εναλλαγής μεταξύ εφαρμογών, μαζί με τη δυνατότητα γρήγορης συλλογής πληροφοριών από μια σειρά διαφορετικών πηγών, μπορεί να βοηθήσει τους εργαζόμενους σε όλους τους ρόλους και σε όλους τους κλάδους. Οι ενοποιημένες δυνατότητες επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα χρήσιμες για διευθυντές, ομάδες πωλήσεων και προσωπικό εξυπηρέτησης πελατών. Διευθυντές: Όσοι είναι υπεύθυνοι για πολλά τμήματα μπορούν να επωφεληθούν από το να μπορούν να προβάλλουν και να στέλνουν μηνύματα σε συνεργάτες σε όλα τα κανάλια, ανεξάρτητα από το μέσο που χρησιμοποιούν. Αντιπρόσωποι πωλήσεων: Η πλατφόρμα UniMail  ενσωματώνεται με τη μονάδα CORE BMS και τη διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM), ώστε ναvμπορείτε να προβάλετε και να διαχειρίζεστε κανάλια πωλήσεων, ενώ παράλληλα να συνεργάζεστε με όλα τα μέλη της ομάδας μέσω μηνυμάτων. Σύμβουλοι εξυπηρέτησης πελατών: Πολλοί σύμβουλοι εξυπηρέτησης πελατών και ομάδες διαχείρισης λογαριασμών  πρέπει να μιλήσουν με πελάτες που προσεγγίζουν μέσω κοινωνικών μέσων, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τηλεφώνου και κειμένου. Τα ενοποιημένα συστήματα επικοινωνίας διευκολύνουν ταυτόχρονα το χειρισμό όλων αυτών των καναλιών.